zondag 3 december 2017

Voor de kraam van "Troost en Blijdschap".......




Zondagmiddag oh, als jullie nu een kijkje konden nemen op mijn ‘tekentafel’, die is nu gevuld met computer, printer, snijmachine, inpakzakjes, en veel, heel veel uitgeprinte kaarten…….met zonnen en Engelen erop…….

Over 2 weken is hier in Reutum een Kerstfair....…waar een klein dorp zó groot in kan zijn. Een dorp wat in deze dagen gevuld gaat worden met heel, heel veel lieflijke lichtjes…..”Reutum in het Licht”, hoe geweldig is het om zo’n dorp te mogen wonen. “Mijn” Engelen zijn zo blij dat ze straks uit mogen vliegen hier op de kerstmarkt…..en ik heb ze niet alleen getekend……….nee ik heb een hele serie vilten Engelen gemaakt…..die allemaal straks een eigen weg gaan…..én zo leuk, ze zijn allemaal anders geworden…..(en er zijn er nog 'in de maak').


Een kraampje wat gevuld zal zijn met "Troost en Blijdschap"………heel klein en fijn…….maar helemaal zo eigen, van mij. Alles zelf bedacht, uitgewerkt, getekend en gemaakt, de tekeningen zelf gedrukt, zelf ingepakt, ook de engelen krijgen een mooi zakje……..en straks mag ik ze zelf meegeven aan de kopers…die ze waarschijnlijk ook weer uit zullen laten vliegen. Wat een heerlijk werk mag ik doen, zo in het klein………maar zo helemaal met mijn eigen energie….

Dus......wanneer je 16 december hier in de buurt bent, dan zou ik zeker een kijkje komen nemen, misschien gewoon een goede reden om dit prachtige stukje van Twente te komen bewonderen.........en al dat Licht wat hier hangt tot je te nemen........


4 opmerkingen:

  1. Oh wat jammer dat het voor mij zo'n eind uit de buurt is, had graag even langs gekomen en een engeltje met me mee laten vliegen.
    Ik wens je heel veel succes, je zult vast veel mensen blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Mariët.....ik heb alles in ieder geval met heel veel plezier én liefde gemaakt.......

      Verwijderen
  2. Wat mooi!! Allemaal zo verzorgd en inderdaad helemaal met jouw energie...waardevol!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.