woensdag 27 maart 2024

Nee, het is geen hoop

 



Nee,
het is geen hoop,
op betere tijden
op zachtheid
op behulpzaamheid,
op liefdevol zijn,
nee het is geen hoop.
Want het is er allemaal al,
die nieuwe wereld,
de wonderen die recht
onder je neus gebeuren,
nee dat is geen hoop.
Dat is wéten!
Vanuit het diepst van mijn Ziel.
Ik ga hier niet overtuigen,
want als je weet,
dan weet je.
Hier wordt allang in die
nieuwe wereld geleefd,
en de mensen die niet met
ons mee konden of wilden gaan
die zijn langzaamaan verdwenen
niet omdat wij dat wilden,
nee, ze deden zelf die stap
weg van ons.
Nee niet voor iedereen is
het rozengeur en maneschijn,
daarom stuur ik iedere dag
Liefde de wereld in,
op mijn eigen wijze,
soms biddend,
soms tekenend,
soms wandelend.....
En een ieder die het wil
ontvangen daar komt het aan.
Op de wijze die bij degene past.
En met mij,
doen miljoenen
anderen mee op deze planeet,
in stilte en sereen-heid,
maar oh zo krachtig.
Het is geen hoop,
het is er allang,
alleen is het misschien beter
je ogen wagenwijd opendoen
je hart openzetten
en ontvangen!
Want het is er allemaal
allang.
Ik wens je een heerlijke dag
Ada
mandala: "Bollen"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.