woensdag 8 februari 2023

Want juist nu.....


 

         


Want juist nu
wil ik blijven
schrijven over
de wonderen
die recht onder
onze neus
gebeuren.
Want juist nu,
wil ik zachtheid
blijven schrijven,
nu de woorden
over en weer
steeds harder
aan het worden
zijn.
Want juist nu
wil ik blijven
schrijven,
nu de chaos
in de wereld
steeds groter
'lijkt' te worden.
Want juist nu
wil ik schrijven
over de Engelen
over de Elfen,
de Feeën
de aardtrollen
de kleine wezens
de vogels
de Draken
en zoveel meer.
Want juist nu
is het tijd
om die wereld
die er óók is
niet te vergeten.
Want juist nu
zal ik proberen om
steeds meer over
die vergeten wereld
te schrijven en
te delen.....
Juist nu!
Ik wens je een heerlijke dag
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.