woensdag 14 september 2022

Het stroomt en het stroomt

 



Het stroomt het en het stroomt
de energie is geweldig,
het voelt soms alsof ik drijf
op golven, met de zon en
de wind op mijn gezicht.
Als ik stil in de stoel zit
voel ik mijn lijf soms helemaal niet
raar? ja, moet er soms wel aan wennen
herken het gevoel van diepe meditatie
maar niet zomaar, tijdens even zitten.....
Het stroomt en het stroomt
in mijn leven,
de kleine wonderen gebeuren
gewoon, recht onder mijn neus,
soms moet ik grinniken
omdat de synchroniteit zo klopt.
In de nacht hoor ik de zachte klanken,
muziektonen, en heel soms hoor ik
zachte stemmen praten.
De tijd is voorbij dat ik het niet durf
te delen, vind me maar raar, gek of eng.
Dit is mijn leven, dit is wat er gebeurt,
hoe prachtig allemaal, heel klein,
maar zo groots, soms te groot om met
mijn mensenbrein te bevatten.
Het is onmetelijk groots.
Ik deel dit, zodat misschien jij,
die ook dingen ziet of hoort,
gaat beseffen dat dat de komende
tijd veel meer zal gaan gebeuren,
dit is de tijd die komen gaat.
De sluiers vallen weg.
Helemaal weg, en zo worden
we voorbereid.
Ik wens je een heerlijke magische dag
Ada

tekening: Energielinten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.