dinsdag 16 mei 2023

Hokjes denken

 



3D - 4D - 5D
Het lijkt een wedstrijd te zijn geworden.
Soms word ik er zo naar van.
De hokjes die wéér aanwezig zijn
waar mensen in geplaatst worden.
Wát is het toch?
Om mensen in een hokje te willen plaatsen?
Wie beslist in welke fase van bewustzijn je bent?
Jij, als mens, met al jouw verbindingen met mensen
met situaties, met je verantwoordelijkheden?
Ik zie ze 'door de mand vallen', degenen die
vertellen dat het hoog tijd wordt om naar 5D
te gaan, om je bewustzijn te verhogen!
Want anders redt de mensheid het niet!
Het raakt me diep, omdat ik er van uit ga,
dat zoveel mensen op dit moment hun
best doen om te overleven, om te
dealen met alle onzekerheden die er nu zijn,
die het hoofd boven water proberen te
houden, op welke manier dan ook.
Ik denk dat steeds meer mensen gaan inzien
dat er zoveel meer is, maar een mensenbrein
heeft tijd nodig om te leren, om te verwerken.
En om het in het dagelijkse leven te integreren.....
Ieder een eigen weg!
Kijk naar de mensen,
kijk naar de weg die ze
lopen, en wanneer je denkt,
hé, kan ik je misschien ergens mee helpen,
kan ik je iets uitleggen?
Doe dat dan alsjeblieft.
Maar duw mensen niet in een hokje,
geef ze juist de vrijheid om te zijn
wie ze zijn, dáár zit de kracht in van ieder mens.
Hokjesgeest, ik ben er zeer allergisch voor,
laat mensen zijn wie ze zijn,
laat ze opbloeien in hun eigen kracht,
en weet je......ik heb het volste vertrouwen
dat we elkaar zullen dragen
naar de nieuwe tijd,
we gaan samen met elkaar,
ongeacht 3D - 4D - 5D.
We doen dit als mensheid met elkaar.
Laat je niet gek maken om jezelf
in een 'hokje' te laten plaatsen.
Laat het geen competitie worden!
Ik wens je een heerlijke dag
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.