donderdag 19 mei 2022

Stille verwondering

 



Stille verwondering
over wat er in de
natuur gebeurt
aan grote wonderen.
Het groeit en bloeit
het tiert welig
hier in de tuin
ook zonder mest,
maar gewoon met
liefde en aandacht.
Jong leven vliegt
en dartelt hier
op ons erfje rond.
Ik kijk mijn ogen uit.
Stille verwondering
over wat er met de
mensheid gebeurt,
onder onze ogen
komt de waanzin
bovendrijven
en wordt in het
helderwitte Licht gezet.
Ik kijk mijn ogen uit.
Stille verwondering
over wat er gaande is,
en in stilte stuur
ik liefde en aandacht
naar datgene en
diegene die het
nodig heeft.
'Het spijt me
vergeef me
ik houd van je
dank je wel'
In de stilte van
de nacht stuur
ik en zoveel
anderen
het Ho'oponopono
de kosmos in
en oh kijk toch
wat er gebeurt!
Ik kijk mijn ogen uit.

Ik wens je een liefdevolle, vergevingsvolle dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.