zaterdag 27 november 2021

Recht vanuit mijn hart

 




Voor sommigen zal dit een zeer ongemakkelijk bericht zijn. Al een aantal weken deel ik niet zo veel meer over een bepaald virus. Omdat de waanzin van het beleid, niet alleen in ons land, maar wereldwijd er vanaf druipt.

Verlaat mijn pagina maar als je dit bericht lastig vindt. Want als jij niet begrijpt wat ik bedoel, als je niet ergens diep in je hart weet dat je er ingeluisd (zeg het nog netjes) bent maar nog steeds bereid bent een ander 'de schuld' te geven, dan is er in mij alleen nog maar diepe empathie voor jou, in de hoop dat je misschien nog net op tijd tot inzicht zal komen. Nog net op tijd om niet door te blijven gaan met injecties, omdat je steeds verder in dit traject zal belanden, en er geen weg meer terug is.
Het spel wordt gespeeld, eerst om de ouderen, nu worden de kinderen aangesproken (nogmaals want vorig jaar ook al), het is té laag voor woorden wat er gebeurt. En wanneer je nu tot het besef komt dat ook je zo graag gewilde vakantie of etentje er aan gaat...... misschien, en ik hoop het uit het diepst van mijn hart lief mens, dat je het in gaat zien. Want ik bid, iedere nacht, met de vraag of het niet zo erg zal gaan worden, niet zo heftig zal zijn met de gevolgen van. Maar de laatste dagen intensieve gesprekken gehad met mensen, die zomaar in een korte tijd veel lieverds zijn verloren......mensen ga toch eens op onderzoek, ga eens lezen. Er is zoveel te vinden, zoveel tegengeluid dat dit hele proces. Zo totaal anders dan wat de media je wil doen laten geloven.
Ja ik bid voor iedereen, want iedereen wordt in deze periode geraakt. Iedereen mag een keus maken, moet een keus maken, dat is je recht als mens, vrijheid van keuze. Maar wanneer je je keuze gemaakt hebt, geef dan niet een ander de schuld.....want zij of hij.....nee het is jouw keus!
En ik hoop, vanuit het diepst van mijn hart, dat je gaat onderzoeken, dat je weet wat er gaande is.
Maar weet dat ik blijf bidden, ook voor jou.
Omdat de nieuwe wereld gloort (voor mijn gevoel is ie er al)
In liefde, in samen, in met elkaar.
Ik wens je een mooie dag
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.