maandag 25 januari 2021

Teken je mee? In deze lockdown periode?

 



Teken je Mee?
In deze Lockdown periode?

Ineens kwam het idee.
Iedereen heeft veel meer tijd,
én moet in de avond (in ieder geval rond 21.00 uur) thuiszijn.

Mijn mandala-opzetten-bibliotheek heeft zoveel
voorbeelden om direct mee aan de slag te gaan,
en regelmatig krijg ik toch de vraag.......begin je weer eens
met je teken-je-mee project?

Laat dit misschien een voorloper zijn.
In deze onvoorstelbaar bijzondere tijd.
Ik koos voor een mandala genaamd "Uitstraling".

Waarom?
Wat straal jij uit in deze tijd?
Waar sta je voor?
Wat wil je veranderd zien......

Uitstraling! Dát wat jij uitstraalt gaat de wereld over.
Dat raakt iemand anders aan.
Wat wordt uitgestraald wordt ook ontvangen.

Een eenvoudige opzet! Wanneer je opzetten 'kunt lezen', is
deze gemakkelijk. Probeer, maak een kladje, zoek je kleuren
uit, en ga aan de slag.

Ik zal de maat voor 30x30 papier geven, zelf ga ik m kleiner tekenen.
En ik ga er ook direct mee aan de slag!
Misschien is het leuk wanneer je de uitwerking opstuurt,
naar mijn mail : ada@adaenpietbouman.nl
dan plaats ik je tekening hier op mijn blog.

aan de slag:

midden opzoeken, cirkels plaatsen van 1,5 - 4,5 - 7 en 12 cm. (gerekend op de liniaal)
deel in 16-en, zet deze punten op de cirkels van 4,5 en 12 cm.
stervorm teken je van 0 tot 0
kijk goed naar het voorbeeld wat ik tekende.......




Ik wens je veel tekenplezier!
En een krachtige uitstraling
Ada



Deze tekeningen zijn ontvangen:


Marjan van der Borg



Petra Laanstra



Gea Goldsteen














2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.