zondag 6 september 2020

Ik protesteer ja!

 



Ik protesteer ja,
ik demonstreer ja,
ik laat de wereld
weten dat er wereldwijd
waanzin
plaatsvindt, ja.
Ik praat erover ja,
ik heb mijn mening ja.
Maar ik 'loop niet mee',
in de protestmarsen,
ik 'loop niet mee' in
demonstratiegroepen.....
hoe mooi soms ook,
maar helaas ook daar
zie je dat de onenigheid
soms zo groot is
dat het tegendeel
bewerkstelligd wordt van
Vrede en Samen,
dat ego's heel groot kunnen zijn.
Nee, ik werk met mijn intenties
altijd al gedaan, op welk
levensfront dat ook.
Op wereldwijd niveau,
in het privéleven,
werken met de Engelen,
werken met het Universum
werken met de geometrie
werken met kleuren
werken met mantra's
werken met.....
we hebben zo'n groot immense
kracht om met deze
intenties te werken,
samen met het Universum,
wat zo'n een onuitputtelijke
krachtbron is,
dat als je het je realiseert en ervaart
gewoon niet meer zonder kunt leven.
Dát heeft me altijd door mijn
hele leven heen laten zien
dat het werkt, soms tot in
het kleinste detail.
Dát is mijn manier van laten
weten dat ik grote zorg heb
om wat er in de wereld gebeurt,
de grote verdeeldheid die er is
onder de mensheid.
En daar zet ik mijn intenties neer,
zonder sturing, zonder eigen gewin.
Omdat ik altijd zo gewerkt heb
en weet wat het doet,
om zo samen te werken met het
Universum.
Begrijp ik met mijn mensenverstand
hoe die wonderen werken,
nee, maar mijn vertrouwen is zó
groot hierin, dat ik ook nu,
tijdens deze bijzondere periode
in ieders leven
mijn intenties neer blijf zetten,
mijn gedachten bij het Hogere,
bij de wonderen die gaan gebeuren...
dus ja, ik protesteer,
en ja, ik demonstreer,
en ja ik laat weten dat ik zorgen heb.....
en ja, ik schrijf erover,
zodat jij,
die dit nu leest,
misschien ook beseft van hee,
nee ik ben niet machteloos,
ik kan ook wat doen.
Aan ons allemaal de keus
hoe we voor de betere wereld
kunnen en willen strijden.....
Een mooie zondag-overdenking.
een heerlijke dag gewenst
Ada
mandala: Kosmische Energie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.