donderdag 12 maart 2020

Mijn plan.....het Mandala-virus te verspreiden!








Mijn plan!

Zullen we met elkaar een Mandala-virus gaan verspreiden.
Voor iedereen.....om het hoofd en lijf wat rust te geven. Voor mensen die vrijwillig of gedwongen in quarantaine zitten, en niet zo goed raad weten wát te doen. Maar ook voor de kinderen die, in sommige gebieden gedwongen thuis zijn. Of mensen die deze dagen wat eenzaam zijn.

Zullen we met elkaar eens een mooie beweging maken naar het Licht, om met elkaar de potloden op te pakken (in ieder geval degene die er behoefte aan heeft?), een lichtpuntje maken/tekenen in 'gekke' 'onrustige' tijden?

Zullen we dan met elkaar zo veel mogelijk mijn post gaan delen?
Bij een volmondig ja van jullie kant (heb jullie wel nodig voor de verspreiding van dit virus), maak ik een leuke en gemakkelijke opzet, plaats hem hier op fb én op mijn blog. En degene die mee-tekent en wil kan zijn/haar uitwerking zelf posten onder mijn berichtje. En iedereen kan meedoen!

Laat maar weten wat jullie er van vinden!
Gewoon omdat ik vind dat het Licht nu wel écht mag gaan stromen! En uiteindelijk kunnen we dit samen neerzetten én een verbinding met elkaar maken
Ik wacht jullie berichtjes af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.