zaterdag 11 januari 2020

Energie-nacht





Zaterdag, de hele dag al aan het 'bijkomen' van de ongelooflijke energie die er hing vannacht, de volle maan, de uitlijning van diverse planeten.

Ik weet niet of jullie het ook voelden, maar ik als 'Maan-mens', (omdat ik de volle maan al vanaf kind-zijn al meer dan geweldig vind, dus er al heel veel gezien heb) vond deze nacht de energie enorm, opschonend, en zó krachtig! Er werden heel veel hazenslaapjes gedaan, en toch lekker uitgerust wakker geworden.



Het huis werd van niet alleen buiten verlicht door de maan, maar zelfs binnen, het leek wel of een prachtige zachte lamp zijn licht liet schijnen. De daken van de huizen rondom ons, leken wel spiegels, zó weerkaatste het licht. Hopelijk hebben jullie er ook wat van mee gekregen....én er ook zo van genoten.

Terwijl ik net mijn laatste kopje Kerstthee heb opgedronken, wil ik jullie wel de prachtige tekst laten zien die aan het zakje hing (Yogi-tea). Nou voor een dag als vandaag, energiek, en mijn tekenplannen aan het uitvoeren, kan me helemaal in de tekst vinden. De energie lijkt ook helemaal vernieuwend, zó anders, zo verruimend.



Ik hoop dat jullie ook deze energie hebben kunnen 'vangen', en er heerlijk van kunnen genieten.

Een heel fijne dag gewenst.

1 opmerking:

  1. De maan was prachtig! Om 5 uur 's middags stond ze heel laag en heel groot te schijnen. Echt beeldschoon.
    Heb al 3 nachten heel slecht geslapen. Te veel energie. Gek genoeg alleen in de nacht en niet overdag als ik het nodig heb.
    Hopelijk gaat het vannacht weer beter nu ze afnemend is.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.