zondag 10 maart 2019

Als dank....een heerlijke mandala-opzet!






Vandaag zomaar...……..een dank je wel voor al jullie berichten, al jullie duimpjes, al jullie lieve woorden. Ik heb al eens eerder geschreven dat het 'uitdragen' van mijn mandalapassie één van mijn grote levenstaken hier op Aarde is. Omdat het mensen rust en ontspanning kan geven, waardoor weer prachtige inzichten kunnen ontstaan. En mensen weer verder kunnen groeien op hun levenspad. 

Mandalatekenen is één manier om dit te bewerkstelligen. Maar dit geldt zeker niet voor iedereen. Een ander wroet veel liever in de grond, of trekt de hardloopschoenen aan om inzichten (lees hoofd leegmaken) te krijgen. Och iedereen heeft een eigen manier om rust te vinden. Prachtig is het om deze tijd waarin we leven, een keus kunnen maken om te doen wat bij JOU past. Zoveel mogelijkheden, zoveel materialen, zoveel ideeën die gedeeld worden hier op internet. Denk aan Pinterest...…..och je begint bij info over een aardbeiplant, en eindigt bij tuinkabouters.....(om maar een voorbeeld te noemen).

Vandaag zomaar...…..een dank je wel voor jullie allemaal die me trouw volgen op facebook en hier op mijn blog. Een dank-je-wel in een vorm van een mandala-opzet. Misschien wel fijn om er vandaag aan te beginnen, omdat er nogal wat regendruppels en wind voorspeld worden, denk ik dat een groot aantal van jullie de kleurpotloden wel op zullen zoeken.

Een mandala met een 11-deling, fantastisch om te tekenen.....even de 11 uitrekenen (tovercirkel of gradenboog) en dan maar heerlijk cirkelen op papier.


Hier gaan we:

Zoek het midden van het papier en kijk goed naar de 'aanwijzingen' op papier.









Een zo'n leuke vorm, je kunt er oneindig mee 'spelen'. Wil je wat extra inspiratie, kijk eens hier op mijn blog, waar je zoveel uitwerkingen kan vinden dat het je soms zal duizelen.

Een heerlijke zondag gewenst, misschien wel met kleurpotloden. 
En nogmaals dank-jullie-wel.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.