woensdag 1 april 2020

Even de rust in



Lieve mensen,

Ik ga even de rust in......

Ik zal (mee) gaan mediteren voor de wereld,
Kaarsen branden voor alles en
iedereen die op dit moment het nodig heeft.

Af en toe een boodschap in de winkel, en de tuin in.
Oppassen op onze kleinkindjes waarvan de ouders
beide werken in de vitale sector.
Natuurlijk tekenen, ik merk dat er van alles 'uit wil'.
En ja ik ga ook zeker genieten van deze bijzondere tijd.

Een bijzondere periode, maak er ondanks alles,
als het even mogelijk is, er een mooie
liefdevolle tijd van.

Probeer ook de stilte te zoeken, naar binnen te keren.
Lukt het jou zelf niet......ook hier zal voor jou een kaars gaan
branden.

Dus...ik zal zelf even de stilte gaan zoeken.
Met in gedachten Wereldvrede en Moeder Aarde en al haar bewoners, en ik ga werken met het liefdevolle net van de Flower of Life.

Stay save, blijf gezond en wees aardig voor elkaar...….
we zien/lezen/horen snel weer van elkaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.